Приключи Националният студентски конкурс за разработка на туристическа тематика

12:30, 30 май 16 25 646 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Приключи четвъртото издание на Националния студентски конкурс за най-добра разработка на туристическа тематика на Международното изложение „Културен туризъм 2016” – Велико Търново. Конкурсът се обявява всяка година на единствения специализиран форум за културен туризъм у нас, организиран от със съдействието на Министерство на туризма, Българска хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА), Асоциация на българските туроператори и туристически агенции (АБТТА) и Общинска агенция по туризъм „Царевград Търнов”. Домакин на форума е Община Велико Търново.

Тази година в конкурса участваха 13 разработки на студенти от шест университета. Имената победителите бяха определени от жури с председател проф. Мария Воденска и членове: проф. Иван Марков и доц. Соня Алексиева. Заедно с грамотите студентите, класирани на първо, второ и трето място получават и предметни награди на стойност съответно 500, 300 и 200 лв.

Първа награда спечели разработката „Размишления над едно туристическо лого” на студента Ивайло Коцев от Нов български университет.

Втора награда  получава разработката „Анализ на туристически пазар Германия от гледната точка на българска туристическа фирма” на студентите Васко Георгиев, Божана Цветкова и Мартин Андреев от СУ „Св. Кл. Охридски”.

Трета награда е присъдена за разработката „Влажните зони в България и туристическото им използване” на Петя Иванова от Международно висше бизнес училище-Ботевград.

Наградите и грамотите на победителите в четвъртото издание на конкурса ще бъдат връчени от Общинска агенция по туризъм „Царевград Търнов”. Всички студенти, участвали в конкурса ще получат грамоти за участието си в Националния студентски конкурс за най-добра разработка на туристическа тематика на МТИ „Културен туризъм 2016” – Велико Търново.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама